Baby it's friday!

Hej mina fina läsare ♥
Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men jag har inte alls haft tid till datorn, har varit så sjukt mycket pluggande… Men, jag ska försöka slänga in ett eller flera inlägg om dagen ändå, vill ju inte tappa alla er läsare.
Men om dagen nurå. Gjorde so prov sista lektionen, hoppas verkligen på ett g. Efter skolan drog jag in till Nyköping och träffade min älskling, fast det blev inte alls länge för han skulle ha match så han skulle träffa sitt lag vid fem.
Nu ligger jag iallafall i sängen och fryser massvis, vill inget hellre än att älskling ska vara här nu :(


Men idol börjar om sådär 50 min så innan dess ska jag tvätta av mig sminket och fixa fredagsgott, mer än så orkar jag inte göra denna fredagskväll, (skolan tar all kraft ur en).




Kanske hinner slänga in ett till inlägg innan idol också, vi får se.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: