Onödig stress...

Hej ♥

Jag har stressat som jag vet inte vad nu på eftermiddagen för att jag ska in till Nyköping med Hanna och träffa Erica där. Men... så ska jag kolla på buss och ser att det bara är en kvart kvar tills den går. Och jag börjar stressa ännu mer för jag hade nämligen kvar att sminka mig. Men jag hann ändå inte... Så nu måste jag vänta till 16.12, för bussarna går så jäkla dåligt på lördagar, MORR.... -.- Och plus att stan ska stänga så jäkla tidigt också.. DÖ. Som ni hör så har min dag inte alls börjat bra, men får hoppas att det inte gäller hela dagen. Nu ska jag gå och tröst äta.

Såhär ser jag iallafall ut idag:




Kommentera
Postat av: emma

susanne! ääälskar din tröja! :o

haha, du känner dig som en lyckocheese idag va? :D :D :D

hahaha just kidding <3

2010-10-16 @ 15:46:14
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: