Memories

Januari 2009



Jag, Maryam, Amanda och Therese. Tänk att vi bara gick i sjuan då :o


Juli 2008



Våran första bild. Och även första gången vi träffades. Minns denna dagen så väl!

Februari 2009



Precis då som vi lärde känna varandra så bra.

Maj 2008



Göteborg. Som alltid kommer vara världens bästa klassresa!

Augusti 2008



Minns dom här dagarna så väl. Äntligen fick jag åka och hälsa på dig, min saknade vän Evin.

Juli 2008



Min första konsert med E.M.D!

Augusti 2009



Semestrade i Danmark i fyra dagar (men som egentligen skulle vara en vecka..)

Kommentera
Postat av: therese melin

fyfan va gammal bild , men ett minne som jag aldrig kommer glömma ! <3



jag älskar dig susanne , nu och för-all-tid! <3

2010-10-11 @ 18:34:35
URL: http://thereseemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: