Kära fredag

Hej! ♥
Äntligen har jag tid till att skriva!
Som vanliga fredagar brukar jag ju som alla andra, gå till skolan. Men jag hade världens hemskaste natt! Jag vaknade varje timme, och var tvungen att gå på toan och försöka spy, jag mådde verkligen as illa! Och då vore det ju inte så bra och gå till skolan, så jag fick stanna hemma idag också. Men jag vaknade vid tio och mådde mycket bättre, kände inte av något alls. Så jag gjorde mig iordning och träffade Oscar vid två, då han slutat. Vi gick mest runt i stan. Tog bussen hem åtta, då allt gick bra enda till Ramdalen, då bussen fick slut på bensin, så jag gick av två stationer tidigare och gick i den is kalla luften! ALDRIG ALDRIG mer igen!

Imorgon: Gå upp åtta, möta Hanna vid tio och gå till Ramdalen och kolla älsklings match. Direkt efter det blir det Nyköping, shopping, så jäkla mycket SHOPPING! GAAAAAAAAAAAAAH :D


Kommentera
Postat av: kim

vad söt du var på bilden! :D

inget ovanligt alltså, hehe <3

2010-10-24 @ 20:27:39
URL: http://kimregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: