Fredag den 8 Oktober 2010

Hej alla söta bloggläsare! ♥
Idag är det FREEEEEEEDAG! :D Och fan så skönt det känns! Men mindre bra var det i skolan idag.. Hade jätte ont i magen redan på första lektionen så jag orkade inte vara kvar i skolan, så kom hem vid tio och gick och la mig i sängen direkt. Sen vaknade jag vid tolv och kände mig mycket mycket bättre, har inte ont i magen alls nu. Så om ungefär en timme ska jag till Nyköping och träffa Oscar, sen tar vi bussen till Oxelösund eftersom han har match här :) Så jag lär inte skriva något förens ikväll, men det är ni ju ganska vana vid ;)

Ha en strålande bra fredag, för det tänker jag ha.
Puss



Haha, så trååkigt..

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: