Svar

Taget ur Valerias blogg (men smart jag är som länkar bloggen när hon har gästlösen, till er som inte har det alltså, haha!)



Man ser inte så bra, men till er som inte kunde läsa vad det stod så står det såhär:

skulle träffa bästa susanne idag men hon är sjuker så det blev inget, ååh :(
vad har egentligen hänt?
vi va typ hela tiden förut men nu träffas vi nästan aldrig...
kommer ihåg sommaren 2009, sov över nästan varje dag och köpte mattsson,
eller när vi åkte linbanan så hängde jag upp och ner och du skrapade upp benet så satt det en hel familj och grillade bredvid, kommer du ihåg?


Nu tänkte jag ta och svara här:

Jag satt nyss och kollade på alla våra videor som vi lagt upp på youtube, jag kunde inte låta bli att börja gråta, det gick inte. Jag saknar dig, jag saknar allt vi brukade göra tillsammans, men framför allt så saknar jag oss. Sommaren 2009 går inte att beskriva med bara ord, den var helt underbar! Minns knappt en enda stund som vi var ifrån varandra, vi var som ihop klistrade. Men som det blivit nu trodde jag aldrig det skulle bli. Att vi ses en gång varannan vecka. Men jag visste ju att vi inte skulle kunna umgås lika mycket när vi inte gick på samma skola längre, och att vi, framför allt du skulle hitta nya vänner. Jag saknar våra frukost stunder i skolan, jag saknar att jag inte kan vänta på dig längre efter jag slutat så vi kunde gå tillsammans hem.
Vi har gjort så himla mycket roligt du och jag. Kan inte minnas en enda tråkig stund med dig.
Jag vet inte vart vi står just nu eller hur det kommer bli i framtiden. Men det enda jag vet är att jag aldrig någonsin kommer att släppa dig, för jag skulle aldrig klara mig utan dig. Du är värd mer än alla pengar i hela världen. Jag älskar dig obeskrivligt mycket ♥


Låt oss bara få tillbaka våra tider igen.



Kommer aldrig nånsin glömma den dagen då vi spelade in allt det här..

Kommentera
Postat av: sara johansson

till valeria: jag har gått genom samma sak.

2010-09-15 @ 14:04:32
URL: http://jaghetersarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: