'' Tired of being something that I'm just not, only this can set me free ''

Hej bloggen! ♥
Förlåt för min usla uppdatering, men jag har varken haft tid eller ork. Men lovar att det ska bli bättre! Eller ja, det vill säga om jag har någonting att blogga om :) Men idag så var det en kort skoldag, bara till halv ett, as skönt! Tog bussen in till Nyköping och gick på stan med mamma, jätte länge sen bara hon och jag gjorde något tillsammans! Vart iallafall jätte nöjd med det jag köpte! :D Fick en tidig födelsedagspresent av mamma, nya converse hihi :D Mina fjärde, men inte sista! Tyvärr måste jag säga hejdå till mina svarta, dom har gått sina år nu, men inte ledsen för det, nya svarta blir det i vår! (y) En ny klocka fick jag med mig också, en lila, tyckte den var super söt! Jag har aldrig haft tur med klockor, antingen har dom stannat eller så har jag tappat och trampat på dom, men denna klocka ska jag fan ha tur med!

Här är iallafall det jag köpte










Kika in snart igen, ska lägga upp en bra låt också!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: