Hemma!

Godkväll bloggen ♥
Nu är jag hemma igen. Eller aa, kom hem för en timme sen ungefär, men har hunnit vara på Ica också ;)
Iallafall så gick jag till kyrkogården från bt på TIO MINUTER, det är fan rekord... :o Men när jag var framme så stannade jag en stund och sen var det bara och gå tillbaka, och då ska jag berätta en rolig grej som hände:
Jag går och lyssnar på musik och hör knappt någonting, då en bil åker förbi med fyra killar som verkligen STIRRAR. Jag ser bara hur dom kollar och pratar med varandra, som jag trodde.. MEN, det visade sig vara mig dom pratade med för dom började åka saktare, då tog jag bort hörlurarna och kollade på dom, då ena killen längst bak säger:

- Ey, vill du ha skjuts?
Jag: Nej det är bra tack
- Nej men seriöst, vi ser ju att du vill ha skjuts.
Jag: *skrattar lite* nej men det är bra..
- Men kom igen, vi är inga pedofiler precis.
Jag: Haha, men jag är snart framme ändå.
Allihopa SAMTIDIGT: Men faaaaan!
Killen som kör: Nej nu åker vi, vi får ändå inte med henne på festen.
Killen längst fram som sitter brevid han som kör: Men nä det ser inte ut som det.. men hon var ju söt.
Dom åker iväg..

HAHAHAHA, jag vet inte varför jag inte åkte med dom med tanke på att dom var as snygga, men liksom, jag kände dom inte? :o

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: