Den här helgen kommer bli världsbäst

Godkväll fina läsare! ♥
Har tyvärr inte haft tid att skriva på bloggen idag. Har inte ens hunnit sitta vid datorn någonting alls. Men kort om min dag: Skola - Stan med Hanna - Planera inför imorgon.
Jag kommer kunna lägga upp bilder på det jag köpte på stan på lördag/söndag. För jag har verkligen inte alls tid att sitta vid datorn, varken imorgon eller på lördag. Min helg är så fullspäckad som den kan bli! :o
Men tänkte berätta lite om vad jag ska hitta på:

Imorgon: MIN DAG! Skolan - hem - bli firad av familjen - möta Oscar - mysa hela natten.
Lördag: Vakna upp med min finaste och sen vet jag inte vad som kommer hända, eller kanske? Någonting om överraskning vare, tror jag (a)

Nej nu måste jag duscha. Hörs på lördag/söndag.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: