I can't live without you, I just can't





Jag vill inte leva utan dig, det blir bara fel.
Vart jag än går, så går jag alltid fel,
hur mycket jag än kämpar, så orkar jag inte utan dig.
Du får mitt hjärta att pumpa, du hjälper mig igenom så mycket.
Du är den underbaraste vännen man kan ha, den absolut bästa.
När jag inte klarar mig på egen hand så finns du där som en ängel och kommer och räddar mig,
hade det inte varit för dig hade jag aldrig klarat mig enda hit.
Hur kommer jag någonsin kunna tacka dig för allt du gjort för mig?
Jag vet att jag ibland kan vara hur tråkig och annorlunda som helst, det är då jag får sånna skuldkänslor som att det känns som om jag aldrig funnits där för dig.
Men jag lovar att så länge jag lever ska jag göra allt för att du ska vara lycklig och jag ska hjälpa dig igenom alla dina svåra stunder. Det är ett löfte.

Jag älskar dig så mycket, om du bara förstod.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: