Urdålig måndag

Hej alla läsare ♥
Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Skoldagen idag var inte alls rolig. Kändes som om alla var på dåligt humör... Och det sänker ju även andras humör då också. Men men, alla kan inte ha en bra dag varje dag. Efter lunchen så åkte jag till tandläkaren. Och jag är verkligen as glad, hade inget hål alls! Och jag har heller aldrig haft det i mina nya tänder, alltså dom som jag har fått efter jag tappat dom gamla tänderna, as bra ju! Jag skulle iallafall komma tillbaka om 18 månader och kolla om jag behöver tandställning då.
Men nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på älsklings justin. Ska gå ner på stan lite senare och köpa några grejer ;) Just nu ska jag bara chiiiiiiiiiilla. Ha't bra.


Väldigt fina bilder... *host*
But, I don't care!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: