The body shop: Moisture white



Ett lättabsorberat fuktighetsbevarande och mjukgörande serum som gör huden härligt mjuk och smidig. Regelbunden användning kan hjälpa till att ge en klarare och jämnare hudton och minska synligheten av pigmentfläckar och fräknar. Lämplig för alla hudtyper, särskilt för dig som vill ha en klarare och jämnare hudton.

Om jag får tag på den så ska jag absolut köpa den och använda den i sommar! På sommaren får jag en del fräknar som jag oftast brukar irritera mig på (vet att det är as töntigt) men det stod ju att det minskar synligheten så den borde vara bra.
Men ett stort minus är priset, 375:- då är det kanske inte värt det?


Kommentera
Postat av: emma

du får gärna vara min försökskanin :D

jag får också fräknar som jag stör mig EXTREMT på xD -.-



men som det fattigbarn jag är så får du gärna testa först så jag inte slösar pengar i onödan (a)

haha ♥

2010-05-12 @ 16:50:20
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: