Sämsta Oxelömarknad nånsin!

Godkväll! ♥
Jag uppdaterade aldrig när jag kom hem från Oxelömarknad förut, för jag hoppade in i en varm dusch och prövade min nya tshirt, som min syster hade lämnat här. Hihi, jag ska ta kort på den senare så ni ska få se. Och efter det så har jag kollat på två avsnitt av OC.
About Oxelömarknad: Det var absolut världens sämsta marknad nånsin! Vädret var dåligt, karusellerna var de gamla vanliga, alla grejer var de vanliga, det börjar helt enkelt bli ur trist. Men det värsta var nog vädret. Det bara spö regnade när jag och Valeria åkte karusell, haha, måste sett helt sjukt ut hur vi satt där och blev bara mer och mer dyngsura + att håret vart as lockigt! Gick runt med hur jävla lockigt hår som helst, haha! Men iallafall så åkte jag och Valeria as roliga karuseller, fast efter ett tag tröttnade vi så vi gick hem, och eftersom inte Emma och Matilda åkte med oss så var det inte lika roligt :( Men mysigast var det när vi satt på Kina restaurangen och bara såg hur regnet öste ner där utanför och vi satt inne och värmde oss och det var as skönt! Med mig hem fick jag iallafall 14 par strumpor för bara 100:-, skit billigt! Och sen två stycken gosedjur. För jag gav bort ett till Valeria, om inte två, hihi. Nej nu ska jag sluta skriva här. Puss.

Inlägget är trist utan någon bild, men har inga nya bilder tagit. (Haha, bra svenska!)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: