Onsdag + torsdag

Hej! ♥
Förlåt för ingen uppdatering igår men internet strulade och var as segt så blogg.se funkade knappt. Iallafall så var jag inne i Nyköping med Sara igår. Inhandlade en del, speciellt kläder till skolavslutningen! Ska lägga in bilder på kläderna i slutet av inlägget. Och när jag kom hem så låg det ännu mer kläder i sängen, mamma hade nämligen beställt kläder som skulle komma någongång den här veckan! :)
Idag så var den en helt vanlig skoldag, vanliga lektioner och låååånga raster som det alltid är på torsdagar. Skulle egentligen tagit hem so boken idag men jag har världens huvudvärk idag igen, så jag orkar bara inte koncentrera mig på att skriva massa, så istället ska jag gå och sova nu, fan vad skönt! Skriver senare ikväll. Ha't bra så länge ♥


T-shirt från Gina 79:- (Kostade egentligen 99:- men eftersom det var 20% rabatt så vart det 20:- billigare)


Vita ''spets'' leggings från Gina 79:- (Kostade egentligen 99:- men eftersom det var 20% rabatt så vart det 20:- billigare)


Skolavslutnings klänning från Gina, typ 80 spänn, hade både 20% rabatt + 150kr rabatt för jag hade alla stämplar i mitt stämpelkort. Och klänningen + leggingsarna kostade 143:- tillsammans, fan vilket bra inköp!
Handlade också två par nya svarta nylonstrumpbyxor, trosor och en ny väska.

Kläderna som mamma beställt till mig:


Från hemlig katalog :D


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: