Ni är sååå 2007 & 2009.....



Hahaha! Nej men ärligt. Nu har jag bestämt mig.
Jag ska försöka sälja båda mina mobiler och köpa en ny. Denna gång SONY ERICSSON! Det ska vara en utan lucka och bara en helt vanlig som den till höger på bilden ;) Dom är bäst.
Men då är det bara frågan: Hur ska jag kunna sälja dom?
Tänkte ju iallafall inte alls sälja som för så dyrt.
Samsung soul 2000:-
Sony ericsson W660i 1000:-

Väldigt lågt pris kör jag på. Samsung mobilen köpte jag förra sommaren, och är fortfarande värd 3200:- sa killen på elgiganten ;) Men eftersom den har tappat lite ''färg'' så säljer jag den billigare.


Kommentera
Postat av: lotta könig

men den svarta är väl inte w890i?

För min gamla hette så, och det är inte den på bilden! :o

2010-05-30 @ 17:57:27
URL: http://luuta.blogg.se/
Postat av: therese melin

varför säljer du inte till baka den till elgiganten?

det gjorde lina med sin mobil för att ha råd med en ny (: <3

2010-06-01 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: