Monday

Hejhejhej! ♥ Haha ;d
Hoppas er dag har varit trevlig än så länge. Min har varit helt toppen. Vaknade halv åtta och var ovanligt pigg, gick iallafall till vårdcentralen vid kvart i nio. Tog en del prover och tester, men allt var under kontroll, jag är frisk som en nötkärna! Känns verkligen bra. Ett tag trodde jag och mamma att jag hade diabetes faktiskt.. Skulle iallafall ringa honom ifall jag kände samma symtom igen.
Men efter gick jag till skolan. Inte alls många lektioner: no · slöjd · so · engelska. Nu har jag pluggat väldigt lite fysik, skulle egentligen ha pluggat mer, men det är inte alls skönt ute på balkongen, blåser som bara den, och jag har ingen lust och plugga inomhus, så jag satte mig framför datorn istället (a)


Right now

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: