Lördag (långt inlägg)

Hej alla mina söta läsare♥ Förlåt för grymt dålig uppdatering idag, men jag har absolut inte hunnit eller haft lust att sitta framför datorn. Dels för att det nog var den finaste och varmaste dagen på hela året! Det var så jäkla varmt och skönt så det kändes precis som sommar.. Men snart så är den fan här! :D Men jag ska berätta lite om min lördag. Började med att jag vaknade vid elva, duschade och tog det lite lugnt och solade på balkongen, men sen vid halv två fick jag väldigt bråttom! Skulle nämligen med bussen tjugo över två till Nyköping. Plattade håret fort och tog bara på puder och lite mascara sen fick jag springa till bussen, som ändå var försenad.. Sen klev Hanna på och vi åkte till Nyköping och gick på stan en snabbis. Hittade ett par as bra solglasögon! Har letat ett tag efter det, och nu hittade jag äntligen ett par. Sen gick vi in på MIQUE och jag hittade två par ''vägg-ord'' (kommer en bild sen). Sen vandrade vi till hamnen, och jag som absolut inte tagit några bra skor, fick ju såklart skoskav.. Inte roligt. När vi var vid hamnen så handlade vi mjukglass och satte oss på en bänk och njöt av solen. Sen gick vi någonstans där det inte fanns så mycket folk och tog kort (kommer massa bilder snart!) nu ska jag bara lägga in dom i datorn och fixa lite så håll utkik!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: