It feels like you're not acting like you normally do

Hej ♥
Hoppas er dag har varit bra än så länge. Skolan idag gick väldigt bra. Även fast jag somnade vid tolv igår och gick upp kvart över sex, så var jag inte ett dugg trött. Är iallafall jätte glad över mig själv nu, fick nämligen VG på engelskaprovet och så har jag G i tyska nu!! :D Har kämpat hela sjuan (då vi bara fick omdömmen, men ändå så fick man reda på vad man skulle haft om man fick betyg), och sen hela åttan då, även fast det är väldigt svagt så är jag as glad ändå, måste kämpa extra mycket i nian! Haha, sen fysik provet ska jag egentligen inte ta upp alls.. Men på det fick jag inte alls lika bra... Rättare sagt, IG. Not good. Men men...
Nu ska jag kolla runt lite på internet, om internet vill funka.





Såhär ser jag ut idag. Min älsklings tshirt, vitt linne och svarta leggings och krusat hår! :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: