Hej! ♥

Verkligen förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen för både igår och idag. Men jag har inte mått någe bra alls. Började i måndags natt då jag frös som in i tusan och hade jätte hög feber så jag inte alls kunde somna, sen vaknade jag två gånger av att jag var tvungen att springa in till toaletten och spy, blää! :( Så då kan ni förstå att det inte blev någon skola för mig igår. Och idag så var jag också hemma för jag mådde lite illa i morse och sen kanske jag hade smittat någon annan i skolan och det hade ju inte varit så bra, men jag var ändå tvungen att gå upp tidigt för jag och mamma skulle till Nyköping och ta några prover, efter det hade vi en stund över tills bussen gick så då gick vi på stan en stund, hittade lite som jag lägger upp bilder på snart. Imorgon ska jag iallafall till skolan (om jag inte spyr i natt..), för vad är det som händer imorgon? Hihi, kommer ni ihåg det? KABARÉN!!! :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: