Godkväll!

Hej söta läsare! :)
Hoppas eran lördag har varit grymt bra. För det har verkligen min varit!
Först så vaknade jag av att Valeria och Therese låg och skrattade nere på golvet och försökte väcka mig som gick ganska bra, haha eftersom jag vaknade ;) Sen gjorde vi oss iordning lite halvt och sen åkte båda hem vid två. Då fortsatte jag fixa mig lite och sen gick jag och mötte Hanna. Vi gick mot tempo och handlade glass och satt där ett tag och bara pratade. Sen träffade vi Fanny och Nathalie och dom frågade oss om vi ville hänga med till Jogersö och grilla med några fler och ja då hängde vi med ;) Hahaha och efter en stund så kom Robert cyklande, då direkt när Emil ser att han kommer så får han ur sig: Fan vad ful du e! Hahahahahahahaha. Schysst sagt!
Men sen gick jag och Hanna vid halv sju för jag frös as mycket och sen så skulle vi gå och hyra en film på Time och hinna hem innan det började regna. Vi hyrde den sämsta äckligaste filmen jag nånsin sett. ''Martyrs''. Så grymt jävla äcklig så det finns inte!
Och just nu är jag som vanligt ensam i min lägenhet och jag är rädd som fan och försöker lugna mig med min älskling justin.


Det fick bli en jätte fin bild på Hanna vid grillningen! :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: