Gina tricots klänningar ser likadana ut..



.. eller är det bara jag som tycker det? Jag menar, kolla bara på själva ''under-delen'', på alla fyra är det massa lager på varandra, eller hur man ska förklara. Och jag menar vad är det för skillnad på dom? Jo på ena är det ett band, knappar eller axellös, och på alla är det olika priser. Borde inte alla kosta lika mycket..?
Herregud gina, kom med flera modeller, tror inte att det skulle vara så roligt ifall alla kom med ungefär lika klänningar..
Nu dissar jag ginas klänningar bara för det... Sorry, better luck next time!
(Menar inte att dom bara har sånna klänningar, men bara dom som man skulle kunna tänka sig till skolavslutning)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: