Fick ett gott skratt i affären idag..

Ni har nog alla ätit Ahlgrens bilar, dom dära rosa/gröna/vita bilarna. Men idag när jag och mamma var på ICA så såg jag inte bara bilarna utan dom har fått till ökning! På släpet har dom en husvagn! Hihi, naw så gulligt (a)



Nu är det inte så att jag ska göra värsta bokrecensionen. Men jag tyckte dom var sådär, jag mådde väldigt lätt illa av dom, men dom får 3 av 5 husvagnar, haha ;D


Kommentera
Postat av: emma

hahahahha xd jag hatar bilarna överhuvudtaget så tänker nog inte smaka på husvagnarna, men som de husvagnsfreak till föräldrar jag har så har ju dem självklart redan handlat in en massa såna att äta i husvagnen när vi åker & campar vilket betyder att jag kommer få svälta för att jag inte äter dem, huhu :'(

hahhaha xd <3

2010-05-15 @ 22:40:03
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: sara

finns limosar oxå xD <3

2010-05-18 @ 21:38:21
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: