''Det är dags för fredags mys, om det så är det sista jag gör..'' kanske lite ute vid det här laget?

Hej sötaste läsare! ♥ Hoppas att allt är bra med er.
Själv mår jag utmärkt! Nu börjar det äntligen gå mot rätt håll igen. Den här veckan har inte alls varit bra. Men nu är det äntligen fredag och det innebär helg! Den här helgen innebär ju det som dom flesta säkert vet, Oxelömarknad. Eller ja, iallafall på lördagen. Det ska tydligen inte bli något bra väder alls, blåsa och spö regna som fan :( Så typiskt när man hoppats på strålande väder, men men... Ska iallafall försöka gå en liten stund. Hade ju varit för jävligt om man inte gick alls, nu när det äntligen händer något i Oxelösund. Men nu ska jag inte skriva om morgon dagen, utan den tar vi imorgon istället..
Idag har dagen bara rullat på. Gick ovanligt snabbt i skolan. När jag kom hem vilade jag en stund och sen följde jag med mamma ner på stan och då handlade jag nya SOLO och två ''Vitamin Well Care'' det är den bästa av alla! Resten av fredagen har jag ingenaning om vart den tar vägen.. Måste egentligen plugga, men på en fredag liksom? Nej tack!

 

Jag känner mig så seriös idag..
 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: