5 maj 2010

Hejhej! ♥
Kom hem för ungefär en timme sedan från Nyköping. Fick ett ryck och åka in en snabbis och bara kolla runt lite. Fick även inhandlat ett par grejor:


Tshirt från Cubus - 129:-
Jeans shorts från Cubus - 199:- (NU HAR JAG BÅDE ETT PAR LJUSA OCH MÖRKA ATT VÄLJA PÅ, GREAT!)
H&Ms puder - 49:-
Tre par örhängen från Cubus - 69:-
Gulligt blått nagellack från H&M - 69:-

Vart nöjd med inköpen. Hade ju ändå inte tänkt handla så jätte mycket. Men vart väldigt glad över att jag hittade ett par till jeans shorts. Det behövs verkligen i sommar kan jag säga! Men nu ska jag inte sitta här och skriva, ska nämligen ut med Hanna och gå en låååång promenad. Har varit väldigt duktig idag känner jag, presterade väldigt bra på idrotten idag! :)
Haha, men hejdå :)

Kommentera
Postat av: nathalie

okej, tack :D <3

2010-05-05 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: