Hiss & diss

                                   



Neutrogena - visibly clear.
Jag har alltid haft en ganska känslig och fet hy, och fått finnar ganska lätt. Men efter jag började använda Neutrogenas produkter mot pormaskar och andra orenheter, så har min hy blivit mycketmycket bättre! Dom hjälper verkligen! Jag använder ''daily scrub'' och ''toner'' både morgon & kväll och ''wash-mask'' på kvällen.
(Jag rekomenderar verkligen den här produkten till dig som har problem med din hy och vill få en fräschare och bättre hy.) GO FOR NEUTROGENA!




• Låga converse.
Såhär till våren så tycker jag det är skit snyggt med ett par låga converse! Jag köpte ett par för ungefär två veckor sedan och jag älskar dom! Höga tycker jag absolut är snygga också, men det ser mer vårigt/sommrigt ut med låga, och det är mycket skönare med lägre!
(Jag har redan börjat gått in mina, men tror jag måste ställa undan dom ett tag till, om jag vill att dom ska hålla till det blir skönare ute.)




Mique.
En butik som funnits länge, men som jag på senare tid har börjat gått mer och mer in i. Jag tycker dom har as coola och roliga prylar till att designa sitt rum. Kolla bara på några av dom här:

 
Väggord. Som man kan placera vart som helst i rummet.


As cool klocka, som man får sätta ihop själv. Då får man bestämma storlek och allt sånt själv, häftigt!





Slask.
Hahaha, dom andra gångerna har det varit snön jag dissat men nu när snön nästan är borta, så kommer ju det dära jobbiga slasket. Jag tycker faktiskt att slask är mycket jobbigare än snö. Liksom så blött och man har knappt några vettiga skor man kan gå i, än gummistövlar, som jag inte har gått i på säkert åtta år. Så nej, slask är en stor diss..

Påskpynt.
Något som jag och mamma aldrig brukar bry oss om. Vad är det för mening med att pyssla om i hela lägenheten bara för att det är påsk? Jag tycker iallafall att det inte alls är något märkvärdigt. Så nej, inget påskpynt här hemma inte.


Kommentera
Postat av: disa den söta

jag tycker tvärt om, jag älskar pyssel! jag tycker det är genommysigt att gå hemma med påskfjädrar och hela trudeluttan, usch och fy så mysigt! :D <3

men alla har sina åsikter! :)

2010-03-21 @ 19:38:47
URL: http://dislicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: