Tisdag utan Desperate Housewives.

Hej bloggen & förlåt för min grymt dåliga uppdatering idag!

Har varit i skolan och haft grymt roligt och sen efter det så var jag med Valeria. Vi gick till netto och handlade dom nya ballerina kakorna, som man ska doppa i mjölk, alltså kladdkakskakor. Dom får 2,5 av 5. Haha, men alltså, så goda var dom inte och plus att jag tyckte dom inte smakade så värst mycket kladdkaka.. Men ja, min åsikt helt enkelt. Iallafall så gick hon nyss hem, och jag har hunnit äta lite också.
Och nu har Viktor skickat sin låt till mig på msn så nu kan jag ha den i mobilen och gå runt och lyssna på :D As bra!

Men nu ska jag kolla på OC. Eftersom det inte är något DH idag :(



Haha, bara Therese som förstår vad jag menar med tecknet ;)

Kommentera
Postat av: LEGENDEN ROSEMARIE

Heh, du är finis ja :D

jag har precis vaknat

så nu sitter jag med datorn

i knäet och svarar på kommentarer :)

kram sötis :*<3

2010-03-31 @ 12:49:49
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: therese melin

hahah "ring mig " hahaha xD du är bäst susanne ♥

jag älskar dig ! ♥



ditt lillfinger , mitt pekfinger >< ♥

2010-03-31 @ 14:09:15
URL: http://teesco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: