Söndag!

Hej! ♥

Förlåt för att jag inte skrivit något idag. Men jag har helt enkelt inte hunnit. Brenda kom vid ett och så snackade vi massor och sånt. Sen bestämde vi oss för att kolla på ''Valentines day'', som hon hade hittat en bra sida och kolla på :) Men hon fick översätta till mig, för det inte var någon text till, haha, jag är så bra på engelska/amerikanska. Men hon åkte nyligen och hon skulle komma imorgon innan skolan, så vi kunde gå tillsammans.
Men nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Taylor Swift. Det var en as bra låt med henne i filmen! (Hon var ju även en av skådespelarna) Men nu ska jag skriva med några på msn. Puss.

Jag fastnar inte på bild idag.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: