Saker jag SKA göra i sommar..

Åka till Göteborg, bo på hotell ett par dagar, shoppa i Nordstan och självklart gå på liseberg!
Åka till Stockholm och kolla på ''Allsång på skansen'' (tradition i familjen)
Bada och sola massor!
Åka till Halmstad en vecka
Springa i vattenspridarna på Ramdalen med Sara
Cykla till Nyköping
TA MASSOR MED KORT!
Gå/cykla kvällspromenader
Grilla på kvällarna
Tälta med vänner
Äta isglass
Fira midsommar med någon
Bada på Femöre med Valeria
Träffa Therese mycket
Vara ute massor
Vara med ''nya'' människor

Det finns säkert fler saker, men det här är det flesta av min sommar :)
Bara tre månader kvar nu ju, wiiiihoooo :D


Kommentera
Postat av: nathalie

Träffa mig också? :) <3

2010-03-24 @ 21:10:25
Postat av: nathalie

hihih :) <3

2010-03-26 @ 14:39:47
Postat av: Robin Hood.

Hejsan! har en tävling i min blogg där 5 finalister har valts ut, och jag vill gärna ha din åsikt om vilken du tkr har snyggast design som alltså ska vinna,

var snäll och kommentera det inlägget och skriv vilken blogg du röstar på, vore väldigt snällt!

kram! :)

Postat av: Anonym

Ett inlägg på bloggen som handlar om min händelse… våldtäckt.

Blev uppmärksammat i tv och tidningar länk till artikeln finns i inlägget.

Försöker nå andra som varit med om samma sak samt skriva av mig och få andra förstå hur hemsk de är!

/ Caroline

2010-03-26 @ 15:05:29
URL: http://crolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: