Nyköpings shopping.

Go' kväll! ♥

Sitter här och väntar på att Andra avenyn ska börja. Medans det så lyssnar jag på One Republic:s grymma låt, ''tyrant''. Tänkte iallafall visa er vad jag handlade i Nyköping när jag och Therese var där. Kom iallafall hem vid sju, har hunnit duscha och ätit våfflor (Mamma och jag är lite efter..) Har också hunnit bläddra igenom nya FRIDA tidningen. Läste Justin Bieber intervjun två gånger, hehe (a) Vet ni vad rubriken var då?!?! Hihi, visar den sen.
Efter Andra avenyn ska jag måla mina naglar och sen slå in Grys present, som jag har julpapper till, hahah!
Men här kommer bilder på det jag handlade:

  
 


Visibly Clear, Åhlens, 69:-
Loreal mascara 4x, H&M, 89:-
Björn Axén mini, volym ''spray'', Åhlens, 80:-
FRIDA tidning, Pressbyrån, 34.50:- (Haha)
Leggings med mönster, Gina, 199:-
Rutig shorta, Gina, 149:- (Den som jag la ut för någon dag sen)

Nöjd med inköpen och nu tänker jag INTE åka in till stan på ett tag! Hehe.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: