Ny hårfärg

Hej.

Orkar inte berätta så mycket om skolan idag, inte alls lika rolig som den brukar vara. Gick och tänkte på samma sak hela tiden, och det gjorde mig irriterad och ledsen, så nej ingen bra skoldag helt enkelt. Slutade dessutom as sent idag, klockan fyra. Hemskt. Men jag gick iallafall till ica och handlade hårfärg. På förpackningen stod det mörkblond, men tror ni att det blir det? Svar: NEJ. Det vart egentligen inte så stor skillnad från den färgen jag hade förut, men jag tror det ser lite ljusare ut. Min lilla bobby var iallafall bäst på att färga! Tack tack tack.
Nej nu har jag brottom, dh börjar om tio minuter. Jag lär antagligen inte skriva något förens imorgon kväll, ska in till Nyköping med mamma direkt efter skolan. Och då blir det verkligen SHOPPING.

Bild på hårfärgen får ni imorgon.

Puss.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: