När man inte har något att göra så...

rotar man fram några vår/sommar klänningar och fotar! Hahah.

Blommig klänning som jag använde några få gånger i sommras.
 


Midsommar klänningen jag använde i sommras.
 


Mina älsklings shorts, som jag använde massor i sommras, och som jag även kommer göra denna sommar!

 


Min favorit klänning, som jag köpte i slutet av sommaren, jag hann inte använda den så mycket, men denna sommar kommer den vara med mig mycket!
 


Prövade även två par jackor som kommer komma fram snart..
 

Kommentera
Postat av: nathalie

jag har likadan klänning som dig :)

den första :) <3

2010-03-26 @ 18:04:38
Postat av: emma - rumppeddot (a)

söta kläder, hela du är skitfin ♥

jag älskar hur du fick ljuset att ligga på bilderna, på vissa ligger det speciellt på armbanden, finfint (y)

& ännu mer najs - hur du lyckades få en sån het bild på ditt arsle ;))))

HAHHAHAHA xD

2010-03-26 @ 19:51:51
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: