Musik i ipoden.

Jag tänkte informera er lite om vad som kommer finnas för musik i min ipod....
*trummvirvel*



JUSTIN BIEBER!

Haha, okej, nej kanske inte bara han, men typ?
Nej han har ju inte gjort 400 låtar precis, så det får plats med fler artister.
Vem/vilka kan jag då tänkas fylla på med?

Cheryl Cole?
Anna Bergendahl?
Jordin Sparks?
Miley Cyrus?
Kesha?
Chris Brown?
Lady Gaga?
Owl City?
Darin?
Rihanna?

Okej, mer än så har jag ju faktiskt... Men nu kan jag inte skriva alla på direkten men jag behöver inte oroa mig för att jag inte kommer ha några låtar alls i den, utan tvärtom.

Om ni undrar vad det här var för inlägg, så kan jag säga till er att jag ville vara snäll mot Emma som så gärna ville att jag skulle blogga lite mer, och självklart att jag gör det då! :) Och då fick det bli ett sånt här onödigt-att-veta inlägg, men ni behövde inte läsa.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: