Måndag - Öppet hus!

Hej! ♥

Förlåt för ingen uppdatering idag, men jag har inte alls hunnit slå på datorn. Efter skolan så följde nämligen Therese med mig hem och lite senare så kom Sara och Danne. Eftersom jag skulle platta Saras hår. Vid fem gick vi mot skolan och väntade på att alla folk skulle komma. Lite efter sex så började vi, jag och Therese var med på Matilda och Jennifers låt, black or white, eftersom vi inte hade förberett oss på att sjunga någon av våra låtar. Kom hem för en timme sen typ, har hunnit äta lite och snart ska jag gå och sätta mig framför tv:en.


Lägger upp den här låten för jag fick den på huvudet efter Klara sjungit den. Hon var as grym på den!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: