''Klassiska favoriter''

Hejhej!

Kom hem för en kvart sen typ. Var ju som sagt på ''Blåklockan'' och hörde lite om praon. Som tur var så följde Emma med (som är van att snacka om prao just där). Jag ska börja halv nio till halv tre, det lät jätte bra tycker jag :) Angående lunchen vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Hon nämnde nämligen bara att jag kunde äta där någon dag, typ en dag. Då måste jag alltså åka hem de andra dagarna och äta, som jag antagligen inte kommer hinna.. Så hej Tempos Pizzeria! Hahah, nej ska faktiskt försöka att inte vara stamkund där (a) Haha.
Men iallafall så verkade barnen vara jätte snälla, men dom verkar väldigt busiga, som dom flesta småbarn, så jag får ställa in mig på en jobbig och skrikig vecka -.- Haha.
Skolan var jätte rolig idag, eller iallafall på gympan, då vi gjorde några övningar som man skulle fightas på mattan två och två. Och jag och Therese var grymma på det! Hahaha, det var as kul, skrattade typ hela tiden x)

Nu ska jag plugga till musik provet imorgon, har för mig att det är den här veckan. Och jag kan INGEN än så länge... Lyckat.


Varför ska man lära sig om gubbar som är döda för länge sen? -.-

Kommentera
Postat av: emma af Brink - gift med Mozart

susanne, det kommer gå skitbra ! om de gilla mig så kommer de definitivt att älska dig :D <3

hahah men döda gubbar kan vara bra att veta om, tänk om du bestämmer dig för att uppfinna en tidsmaskin & reser tillbaka till den tiden ;o & tänk om du gifter dig med en av dem, då kommer ungarna i din årskurs att skriva: Ludvig von Beethoven var gift med Susanne af Andersson. du blir historisk ! :O :D tänk då om man inte skulle skriva om dem här gubbarna, då skulle du ju inte bli känd för ingen skulle bry sig om att ta reda på vem beethoven var gift med ;(

hahahah xD <3

2010-03-24 @ 14:57:37
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: kändare än dig ! mwoahhaha !

HAHAHAHAH xD jaa, han är ju i alla fall inget gammalt peddo som din man är ;o fan susanne, du är gift med en 325 år gammal gubbe :s äckel...

min är mycket mer känd och yngre - bara 254 år (y)



mvh, ehefrau emma mozart brink <3

2010-03-24 @ 17:02:23
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: