Justin min underbara ängel



As long as you are with me baby
Honestly with the strenght of our love
We can go nowhere but up



Justin får mig alltid på bättre humör. Alla hans låtar är så himla underbara. Helt enkelt så blir jag glad av dom.
Nu spelas en av hans nyare låt i mina högtalare ''up''.

Kommentera
Postat av: therese melin svarar :D

tack för du finns susanne ! vad hade jag gjort utan dig ! och jag ska lyssna på varenda ord du säger jag ska inte gråta ! allt kommer bli bra igen & jag kommer inte tänka på han längre och jag ska klara det här nu !



jags ak göra allt för dig susanne du är min andra halva utan den skulle jag inte klarat mig

jag hade inte kunna gå med bara ett ben och då skulle jag inte kunna gå till dig , jag hade inte kunna skriva hur mycket jag älskar dig med bara en hand och inte heller se hur underbar du är och allt skulle bli annorlunda utan dig surre , du är allt och kommer alltid att vara !

<3

2010-03-16 @ 19:34:43
URL: http://tessco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: