Im gonna do it, just now.

Nu ska jag bestämma mig för att göra det. Det får inte ta för lång tid. Till slut är det för sent.
Nu har jag bestämt mig, jag ska göra det ikväll. Annars ångrar jag mig bara senare och skjuter upp det.
Jag har bestämt mig... nu!

Kommentera
Postat av: Anonym

vaddå??

2010-03-12 @ 20:27:36
Postat av: therese melin

svar : åh , susanne du är bara för underbar och jag älskar dig ! tack för att du finns du får mig alltid på bättre humör och jag ska alltid försöka göra detsamma för dig !

du är verkligen det ända jag behöver , du och jag för-all-tid !



hand i hand livet ut , jag älskar dig surre kurre <3

2010-03-12 @ 20:30:05
URL: http://teesco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: