Hihi, läääängtar.

En självklar stad som jag ska besöka i sommar..



Vad kan detta vara för någon stor stad?

Man färdas oftast med spårvagn...



Har ni inte kommit på det än?
Lugn, nu lär ni lätt förstå vad det är för stad jag snackar om..




GÖTEBORG SÅ KLART!

Åh, jag läääängtar. Okej, inte för att jag vet NÄR jag ska dit. Men dit ska jag iallafall! Det är ett måste för i sommar. Göteborg är bäst på sommrarna! Och särskilt om ni frågar mig, eftersom jag bott där i närheten när jag var liten :) Woups, det visste ni inte va? Haha, nej nu ska jag inte skryta om det.... Men jag lovar, Göteborg är en as härlig stad på sommrarna! Tänk er liksom Liseberg då? Fan vad roligt.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: