Förlåt, igen, hihi.

Hihi, förlåt att jag ändrade header igen. Men jag kunde bara inte motstå.. Jag blir trött så snabbt på mina headrar (?), inte så bra.. Men jag ska försöka att inte byta nu så ofta, kanske inte så roligt för er läsare att se en ny header varje månad, eller vad vet jag? Haha, ja men det var bara det jag skulle informera om iallafall. Ha en mysig fredags kväll! Som jag får tillbringa ensam denna fredag... :(


Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.



Jag älskar dig!

Kommentera
Postat av: therese melin

susanne du är inte den ända som tillbringar sin fredag ensam :( nu är vi två ><

du är den som får mig att skratta hela tiden. jag kommer aldrig glömma när du gick in i stolpen i skolan xD hahahaha den dagen skrattade jag verkligen och det va så himla kul aldrig en tråkig stund med dig susanne ! <3



jag älskar dig surre ! du och jag , jag och du , nu och för-all-tid :D <3

2010-03-12 @ 20:56:30
URL: http://teesco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: