Filmkväll

Hallå! :)

Allt bra med er? Det hoppas jag. Själv mår jag as bra!
Therese och Hanna gick för en stund sen. Vi har haft det as roligt. Vi hyrde en film på time, en skräckis, ''The children'', as läskig verkligen! Jag vågade knappt kolla något, haha. Men det dåliga med den var att det var jätte seg början och as dåligt slut, jag fattade inte riktigt slutet heller. Jag hatar skräckfilmer som inte slutar bra!
Nu är jag ensam i lägenheten och är as rädd. Kommer inte våga sova sen :( Men jag får helt enkelt lugna ner mig med glad musik.


Seg början och dåligt slut.
Annars godkänt. (y)







Tre bilder fick det bli. På dom finaste också :) Jag gjorde dom inte så stora, så dom inte skulle bli för arga (a) Även om jag tycker bilderna är jätte fina, men säkert inget som dom tycker.

Tack för kvällen tjejer! :)

Kommentera
Postat av: cassandra

haha ja det är jätte kul :)

2010-03-19 @ 22:26:19
URL: http://cassandrao.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej ;) följa varann på bloglovin??:)

2010-03-19 @ 22:26:30
URL: http://Http://fridahammars.blogg.se
Postat av: Frida

Sv. okej ;) jag tycker iaf det är jättebra :D man lägger in de bloggar man vill följa och de kommer upp så fort det är nån som skriver nåt nytt inlägg :D

2010-03-19 @ 22:39:42
URL: http://Http://fridahammars.blogg.se
Postat av: therese melin :D

helgen va bäst med er tjejer :D

måste göras om med en lite mindre läskig film så jag kollar på filmen >< haahha



älskar dig ! <3

2010-03-20 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: