Fan vad mitt humör är på topp nu! :D :D :D



Jag är såhär glad nu:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Allting går så jäkla bra nu. Angående bilden så fick jag äntligen ett sms av Sara att hon satt och väntade på tåget i Stockholm. Och så fick jag ringa henne och bara prata en snabbis. Hon sa att hon kommer till skolan på fredag, tror hon, hoppas verkligen det!!! Fan vad jag har saknat henne.

Jag är för glad för att skriva mer, så jag sätter punkt här så länge.

Kommentera
Postat av: sara

åh sötnos!

nu är jag hemma igen fett skönt lite kallt bara :p <3

2010-03-04 @ 13:10:30
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: