Dumma El giganten..

Hejhej! :)

Kom nyss hem från Nyköping. Jag och mamma GICK ända till Gumsbacken, för att köpa en ipod...... Som inte fanns kvar i lagret -.- Onödigt. Men iallafall fick vi oss en promenad och pausade på Max, hehehe (a) Skolan var sådär idag. Fick iallafall veta en as bra grej av B! Sen fick jag även veta vart jag skulle praoa. Och gissa vart?!?!?!?!?!?! Posten! -.- Hahaha, och nej aldrig att jag ska dit! Även om jag skrev det som andra alternativ, var det inte det jag ville ha, men jag tyckte det lät roligt och tog det ändå för det inte fanns något roligare. Men jag ändrade iallafall till ''Blåklockan'' och ska ringa dit någongång i slutet på nästa vecka. Nathalie & Mathilda hade praoat där och sa att det var jätte bra, så jag hoppas det :D Nej nu ska jag läsa min nya SOLO tidning. Puss.


Gårdagens bild.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: