Detta test har jag letat efter as länge!

DET STORA KLASSTESTET!

Om din klass:
1. Vad heter din klass? 8c
2. Har ni några minnen ihop? Jarrå.
3. Klassresor? Inga än så länge :(
4. Vilken skola? Brevik

Hur många?
5. Hur många är det i din klass? 29
6. Hur många killar? 13 tror jag
7. Hur många tjejer? så många som är kvar till 29 :)
8. Hur många lärare har ni? 2, lotsar alltså.


Frågor:
9 . Vem har du känt längst? maryam
10. Är eran klass stökig? oftast
11. Vem är roligast? haha, alla är roliga.
12. Vilken tjej är mest omtyckt av killarna? ingenaning.
13. Vilken kille är mest omtyckt av tjejerna? haha, ingenaning.
14. Om du fick välja vem du ville, vem skulle du helst slå? hampus :s haha, nerå, jag vet inte.
15. Vem är längst? hampus/disa?
16. Hur skulle du beskriva din klass? bäst
17. Vem är mest läslus? maryam?
18. Är några tillsammans i din klass? jag vet inte, jag tror det.
19. Vem är jobbigast? olika. men för det mesta, adam.
20. Vilka känner dig bäst? maryam och therese
21. Vem är mest blyg? martin/maryam?
22. Vem är klassens snobb? haha, ingen.
23. Vems skratt är roligast? eleonor och felicias, haha.
24. Vilka är sportfånar? david?
25. Vem slåss bäst? ingenaning.
26. Vem är mest muskulös? haha, vet inte.
27. Är några intresserade av hästar? ja.
28. Vilka? eleonor
29. Är någon allergisk mot något? jag tror det
30. Spelar några fotboll? ja
31. Spelar några hockey? nej
32. Hur länge har du gått i denna klass? 1,5
33. Var gick du innan? d-skolan
34. Vilka gick i din klass på din förra skola? maryam, robert och farah
35. Vem är snyggast? -
36. Finns det några syskon i eran klass? nej
37. Vem är mest datanörd? haha, ingenaning.
38. Vem har sömnproblem? ingenaning.
39. Vilka brukar du umgås med? therese för det mesta
40. Vem har roligast röst? haha, vet inte.
41. Vilka brukar du sitta med? therese oftast.
42. Vem säger "daaaaah" oftast? ingen?
43. Vilka saknar du att umgås med? -
44. Vem får dig alltid att skratta? olika hela tiden
45. Hur många kommer läsa det här? ingenaning.
46. Vilka är dina "närmaste"? therese

Vem/vilka är bäst på?
51. Matte? maryam, david och erik?
52. Svenska? alla, haha
53. Engelska? säkert erik och david
54. Musik? alla
55. Bild? therese
56. Träslöjd? ingenaning
57. Syslöjd? vet inte
58. Idrott? david?

Ja/nej frågor:
59. Älskar du din klass? jaharru.
60. Brukar ni göra saker med klassen? oftast har vi lektioner tillsammans, haha.
61. Är det mycket bråk i klassen? nja, sådär.
62. Brukar det vara mycket prat på lektionerna? oftast
63. Är ni en "sport-klass"? nja, lite halvt.
64. Gillar du att gå i skolan? ibland och ibland inte
65. Kommer du sakna klassen när du slutar den? ja, det kommer jag verkligen.


Kommentera
Postat av: therese melin

hahahaha härlig klass vi har asså :D <3



jag älskar dig susanne ! <3

2010-03-14 @ 10:54:51
URL: http://teesco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: