Anna till eurovision!

FAN VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANNA VANN!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Jag röstade åtta gånger och det var så jävla värt det! Fan, ni skulle sett mig! Jag stod seriöst upp och skakade! :o Något som jag aldrig brukar göra annars. Emma, Valeria & Matilda hejade på Salem och jag Anna, och sen när Salem fick de näst högsta poängen så blev jag bara ännu nervösare, för den högsta var fortfarande kvar. Och när dom sa ''melodi nummer 9!'' fan vad jag blev glad. Jag bara skrek ut: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Hahaha, fan vad Valeria, Emma och Matilda började skratta då. Emma började till och med gråta. HAHAHA, så glad har dom aldrig sett mig. Vi skulle seriöst filmat, åååh :( Hahahah.

Kvällen vart lyckad och bilder kommer!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: