Angående..

.. min nya plattång som jag köpte i onsdags. Så tycker jag att den är sådär. Den är inte världsbäst. Men den är heller inte dålig. Än så länge så tycker jag den mest har låg temperatur hela tiden. Men det ska ju vara en bra plattång för håret, alltså inte sånn som blir för varm eller förstör/sliter på håret för mycket, men ändå så känns det som den inte alls gör håret rakt. Men aa, jag ska inte klaga, har ju bara haft den i några dagar, den blir säkert bättre med tiden. Eftersom den kostade en femhundring borde den ju vara någotlunda bra!



As bra att man kan ha blött hår och kunna platta. Något som min förra plattång inte kunde..


Kommentera
Postat av: lotta :D

jag har den där :) jag älskar den!

2010-03-12 @ 22:24:32
URL: http://luuta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: