Allting är så himla toppen nu!

Hej i solskenet!

Jag är på as bra humör, och har varit hela dagen, detta kan inte bli bättre!
Iallafall så började dagen med att Sara kom vid kvart i åtta, och då vart jag as glad för att jag inte träffat henne på lite mer än två veckor. Long time. Hon var fan as brun :o Det vill jag också vara... Men nu verkar ju Sverige gå åt rätt håll, solen skiner som om det vore sommar och det är hela 9 grader ute :o Strålande. Men iallafall, på matte lektionen fick vi tillbaka våra prov som vi gjort innan sportlovet. Och gissa vad jag fick?! VG! Fan vad jag blev glad. As stolt över mig själv. Jag trodde att jag max skulle fått g+, men fyfasiken vad bra jag är! Haha. Jag ska få ett vg till sommaren i matte, det ska jag! Kom iallafall hem för en halvtimme sen typ, hann göra klart so hemprovet i skolan så nu ska jag bara skriva av det på datorn.






Låt som spelades mycket i sommras. Fan vad jag längtar till sommaren!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: