1 mars

Hej alla glada! (Som jag hoppas de flesta är)

Skolan idag var jätte rolig. Eftersom jag och Therese alltid går runt och skrattar och har oss, haha. Men morgonen började inte så bra, då jag kom ut ur porten och det snö/regnar massor och jag måste gå i motvind! Usch usch, det var hemskt. Så jag kom till skolan med en aning lockigt hår och svart under ögonen, så imorgon tror jag att jag ska skippa mascara, om det är likadant väder. Fick reda på NO provet som vi hade innan sportlovet, blev godkänd, det är ju huvudsaken, och jag vart nöjd. Nu måste jag egentligen plugga till tyska provet på onsdag och jobba lite med ''hemprovet'' i so, men jag tar det om en liten stund, haha. Innan ska jag käka något gott. Så heeeeeeeejdååååååååå. ♥


Något såhär såg jag ut idag.. ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: