Pinsam mamma

Hahah, jag glömde berätta en grej för er igår som hände mig och mamma.

Vi åkte såhär till ICA MAXI i Nyköping för att handla lite. Då när vi ska gå in i affären så stoppar några ''försäljare'' oss, alltså det var några killar från TELENOR som stod och reklamerade deras abonnemang. Iallafall så kommer ena killen fram till mamma och säger:
- Hallå, skulle jag kunna ställa en enkel fråga bara?
Mamma: Nej jag är inte intresserad!!!
*jag gömmer mig bakom henne* för killarna var ju skit snygga!

Efter vi har handlat klart så ska vi gå ut samma väg. Då stoppar en annan kille oss.
- Hallå, ursäkta, bara en enkel fråga..
Mamma: NEJ NU HAR VI BRÅTTOM!!!!!!

Mamma skämmer ut mig, SOM VANLIGT.

Alltså hon trodde det var samma kille som frågade igen.. Men sen förklarade jag att det inte var det, då skrattade hon bara.

Kommentera
Postat av: Michelle som sitter 2m ifrån x)

Hahha, typiskt att ALLA såna försäljar killar ska vara snygga D= <3

2010-06-12 @ 16:59:11
URL: http://michellemedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: