Måndag

Det gick ju jätte bra att mobilblogga! :D Har alltid trott att det ska vara skit svårt och komplicerat. Men det var ju faktiskt jätte lätt. Så nu tänkte jag mobilblogga när jag är uppe i Stockholm. Ska definitivt mobilblogga när vi är på grönan! Typ: ja nu sitter jag här i extreme och åker runt i luften, roligt att man har bra täckning här uppe! nej nu stannade den, ska hoppa på insane nu. kommer mobilblogga uppe i frittfall också, ta massa egobilder.
HAHA, nej okej kanske inte så... men ni får hålla utkik!

Nu ska jag gå och äta något, sen sminka mig och sen bär det väl av till tågstationen. Bra att jag får skjuts in och slipper åka buss iallafall (y)



Kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag åker. Men annars så får ALLA smsa till mig när jag sitter på tåget!


Kommentera
Postat av: Michelle<3

Svar: OooOoh najjs att mobilblogga ;) Men gud vad vi ska ta bilder och åka ''hemska'' saker ;))) <3

2010-06-21 @ 14:38:29
URL: http://michellemedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: