Måndag - Olympiad!

Hej! ♥
Förlåt om jag inte har bloggat något idag. Men jag har haft min kusin hos mig och det var hennes sista dag här idag så jag ville vara social med henne. Jag saknar henne redan :( Men vi kommer ses snart igen, så :)
Idag hade vi olympiad i skolan. Det innebär att man går runt på olika stationer med hela klassen och sen tävlar man mot andra klasser. Vi var bäst på att hoppa hopprep fan! Vi bildade också ett väldigt lååång ord ''Flickbussbänkslekar'', HAHAH! Men nu ska jag visa er lite nytagna bilder.


Sötaste Valeria! :D ♥


Såhär såg hennes fina tröja ut på ryggen, riktigt fin alltså :) Jag skrev på den flera gånger! Hahah (a)


Haha, jag måste ha varit besatt av hennes tröja, eftersom jag tog så många kort :o

Puss


Kommentera
Postat av: emma

men åååh du tog ju aldrig kort på de finaste sakerna på hennes tröja... :(

där jag hade skrivit massa roliga saker alltså :D

hahahah x) <3

2010-06-14 @ 19:21:57
URL: http://empuuss.blogg.se/
Postat av: nathalie :D

man ser det jag har skrivit lite iallafall! :D hihi <3

2010-06-14 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: