Just nu rullar jag på rälsen (tåget) är he...

foto619j (MMS)

Just nu rullar jag på rälsen (tåget) är helt ensam i en vagn, as skönt! Nej nu ska jag fortsätta läsa nya SOLO. Puss på er alla.


Kommentera
Postat av: therese melin

svar :

fyfan va du är grym susanne . ingen kommer någonsin kunna vara så jävla bra som dig , och jag saknar dig verkligen!!!

Göteborg dit ska vi verkligen ! , men jag kommer säkert inte ha råd .. :( men isf ska vi hitta på något ännu roligare ! ( och billigare ) xD <3

du ska veta att jag älskar dig ! aldrig kommer jag att lämna dig även om inte inte hamnar i samma klass i 1 , men du kan ringa mig vilken tid på dygnet du vill , kommer alltid att svara ,



saknar verkligen tiden då det var vi , vi va alltid efter skolan och hittade på massa kul , och nu är vi knappt men när vi väl är så har jag så himla kul och kommer aldrig glömma alla minnen med dig !



DU ÄR DEN JAG ÄLSKAR MEST PÅ DENNA JORD !♥♥♥



SES SNART ? :D ♥♥

2010-06-21 @ 22:29:46
URL: http://tezzduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Har du också en blogg? (:

Skriv av dig: